Заміна комплекту газорозподільчого механізму (ГРМ)

Основне призначення ГРМ - налагодити роботу розподільчого і колінчатого валу у автомобілі. Від цього залежить справна подача палива і безперебійна робота двигуна. Розрив ременів призводить до поломки і екстреного капітального ремонту мотору. Щоб цього уникнути, слід періодично проводити повну заміну комплекту ГРМ.

      Оновлювати ремені і ролики ГРМ необхідно після кожних 60 000 км пробігу. Ця цифра може змінюватись в залежності від марки транспортного засобу, більш конкретні дані прописані в технічних характеристиках до авто. Крім того, заміна ременя ГРМ необхідна у випадку:

  •       ● візуального зносу (тріщин, розривів, згладжування рубців);
  •       ● заклинювання роликів чи дефектів помпи;
  •       ● «провисання» ременя;
  •       ● нехарактерних звуки двигуна та перебоїв у роботі.

      Під час установки нового ременя рекомендується одночасно проводити заміну водяної помпи та роликів механізму. Термін експлуатації цих деталей дорівнює строку роботу ременя, але при цьому, пошкодження на них майже не помітні. Одночасна заміна всього комплекту допоможе суттєво зекономити кошти автовласника.